هندزفری بلوتوثی کیو سی وای مدل ArcBuds Lite T27 QCY T27 ArcBuds Lite Wireless Bluetooth Earphone

برند : شیائومی
دسته بندی : شیائومی
رنگ :
نوع خرید :
گارانتی :
فروشنده :
فروشگاه اینترنتی آرتا تیک
زمان تحویل:
1 روز تهران و اردبیل - 2 الی 4 روز شهرستان(خریدهای نقدی)
۶۴۰,۰۰۰ تومان

هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل ArcBuds Lite T27 انتخابی مناسب در میان هندزفری‌های میان رده ست.
این مدل ظاهر جذابی دارد و خیلی راحت می‌توانید از آن استفاده کنید.برای گوش دادن موسیقی و مکالمه بدون نویز و با شفافیت کافی هم می‌توانید روی آن حساب کنید. همچنین اگر اهل بازی هستید به لطف بلوتوث سریع و کم تاخیر، می‌‌توانید از استفاده از این مدل بهره ببرید.

ویژگی‌های فنی و ظاهری

این هندزفری طراحی بسیار جمع و جوری دارد. سری های هندزفری بسیار کوچک هستند و ظاهر حجیمی روی گوش ندارند. همچنین وزن‌ سری‌های هندزفری تنها ۴.۵ گرم است و همین هم نشان دهنده راحتی فوق‌العاده آن است، به طوری که در استفاده طولانی هم خسته کننده نخواهد بود. البته روکش‌های نرم سیلیکونی هم به این موضوع کمک می‌کند، به علاوه به فیکس شدن هندزفری در گوش کمک می‌کند و به راحتی پایین نمی‌افتد. این هندزفری در برابر آب و تعریق هم مقاوم است که به شما اجازه می‌دهد هنگام ورزش و فعالیت هم از آن بهره ببرید و نگران خراب شدنش نباشید. کیس شارژ این هندزفری کیفیت ساخت مناسبی دارد و بدنه مات مشکی ظاهر خوبی به آن داده است، به علاوه یک نشانگر LED برای نشان دادن وضعیت روی آن تعبیه شده است. با هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل ArcBuds Lite T27 می‌توانید از یک تجربه عالی در زمینه شنیدن موسیقی لذت ببرید. این هندزفری طراحی حرفه‌ای در بخش درایو صوتی دارد و ساختار چند لایه آن کمک می‌کند بهترین صدای ممکن را در این رنج قیمتی داشته باشید. استفاده از فناوری حذف نویز ENC یکی دیگر از ویژگی‌های خوب این هندزفری است که به شما اجازه می‌دهد حتی در محیط‌های پر سر و صدا هم به راحتی بتوانید مکالمه‌ای واضح و شفاف داشته باشید. این هندزفری دارای بلوتوث نسخه ۵.۳ است که نسبت به نیل‌های قبلی، بسیار سریع و راحت وصل می‌شود و یک ارتباط بدون قطعی و تاخیر را برقرار می‌کند. این نسخه بلوتوث البته کم‌مصرف‌تر هم هست و عمر و دوام باتری را افزایش می‌دهد. همین نسخه بلوتوث خوب و سریع، تاخیر صدا را بسیار پایین آورده و به ۰.۰۹ ثانیه می‌رساند که این هندزفری را برای بازی‌‌ کردن هم مناسب می‌کند.


باتری با ظرفیت ۳۸۰ میلی‌آمپرساعت یکی دیگر از مزایای هندزفری ArcBuds Lite T27 است. عمر باتری سری‌ها در حالت مکالمه حدود ۳.۵ ساعت و در حالت پخش موسیقی (اگر حذف نویز را خاموش کنید) حدود هشت ساعت است. البته عمر کیس شارژ به ۳۲ ساعت می‌رسد که با آن می‌توانید سری‌ها را چند بار شارژ کنید. کنترل این هندزفری بسیار راحت است و تنها کافیست روی سری‌ها کلیک کنید تا بتوانید پخش آهنگ و پاسخ دادن به تماس‌ها را هم به راحتی مدیریت کنید. برای شارژ هندزفری می‌توانید از کابل تایپ سی بهره ببرید. همچنین با نصب اپلیکیشن مخصوص QCY می‌توانید میزان شارژ باقیمانده و کیس و سری‌ها را مشاهده کنید و به موقع برای شارژ مجدد آن اقدام کنید.

مشخصات فنی

  • ابعاد
    هر گوشی: 22.2x17.7x23.1 میلی متر - کیس: 65.1x36.7x30.8 میلی متر
  • وزن
    ۴.۵ گرم
  • قابلیت اتصال چندگانه
  • نشانگر LED
  • مقاومت در برابر آب و گرد و غبار
  • نوع رابط
    USB Type-C
  • بلوتوث
    ۵.۳
  • میکروفون
  • قابلیت حذف نویز (ANC)
  • ظرفیت باتری
    380 میلی آمپر ساعت

بدنه

  • جنس بدنه
    پلاستیک
برای این محصول دیدگاهی ثبت نشده است
ارسال دیدگاه

دیدگاه شما بعد از تایید توسط مدیریت در بین دیدگاه ها نمایش داده خواهد شد

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.